MediaCom lansseerib uue väärtuspakkumise aitamaks klientidel näha suuremat pilti

Uue väärtuspakkumisega uueneb ka brändi visuaalne identiteet

Tallinn, 19. jaanuar 2021

MediaCom avalikustas oma agentuuri uue väärtuspakkumise: nüüdsest aitab ülemaailmne võrgustik klientidel näha veelgi laiemat pilti.

Pakkudes süsteemselt klientide vajadustele vastavaid teenuseid aitab MediaCom oma klientidel tuvastada kasvukohti ning neid maksimaalselt ära kasutada, et suurendada turundusinvesteeringute tasuvust.

Ambitsioonikas tegevuskava viiakse ellu kasutades agentuuri süsteemipõhise mõtlemise filosoofiat, mis tugineb toodetele ja tehnoloogiatele. Tulevikus integreeritakse need ka WPP ja GroupM teenusevalikuga. Kava hõlmab endas suuremat keskendumist andmetele, analüütikale, sisu asjakohasusele ning äritulemustele.

Need üheskoos võimaldavad MediaComil klientidele anda põhjalikum ülevaade turunduse mõjust nende äritulemustele. Alates tulemusturundusest kuni pikaajaliste kampaaniapõhiste koostöödeni välja. Lähenemisviisi aluseks on brändide koheste turundusvajaduste rahuldamine luues samal ajal kindel vundament tulevikuks.

Teadaanne järgneb Nick Lawsoni nimetamisele MediaCom Globali tegevjuhiks 2020. aasta juulis ja langeb kokku brändi uue visuaalse identiteedi lansseerimisega. Viimane neist on püsinud samana juba 30 aastat ning uus on vana loogiline jätk.

MediaCom Globali tegevjuht Nick Lawson sõnab: ”Meid ümbritsev maailm on pidevas muutumises. Uus tegevusmaastik pakub ärivõimalusi nendele ettevõtetele ja brändidele, kes mõtlevad oma turundusest terviklikult. Me usume enda uute väärtuspakkumisse – astume sammu tagasi, vaatame ning näeme suuremat pilti. Oleme veendunud, et suurema pildi nägemisel on suur mõju meie klientide turunduseelarvete tasuvusele. Usun, et ainult meie saame seda lähenemist juurutada; oleme kuus aastat järjepidevalt töötanud süsteemipõhise mõtlemise lähenemise kallal. “People First, Better Results” organisatsioonikultuur võimaldab meil oma kompetentse klientideni toimetada. Olen põnevil, et alanud on uus peatükk ning et saame jätkuvalt pakkuda kasvu oma suurepärastele klientidele.”

Meediapäringuteks võtke ühendust:
Olga Peresild
+372 66 88 525
olga.peresild@mediacom.ee