Prisma MediaCom Estonia

ePrisma e-commerce case-study

Kampaania ePrisma toetus Klient Prisma Peremarket https://www.prismamarket.ee http://eprisma.ee/ Aasta 2021 Meeskond Projektijuht – Aleksei Kuzmin, Digitaalmedia spetsialistid – Arina Sycheva, Eliise Kõva, Mai Sillamäe ePrisma…

Kärcher Estonia MediaCom

Kärcher x Delfi sisuturundusprojekt

Väljakutse Seekordse juhtumianalüüsi fookuses on nii mõnegi turundusinimese jaoks vastakaid tundeid tekitav teema: sisuturundus. Müüte sisuturundusest leidub küll ja veel. Küll väidetakse, et keegi ei…

MediaCom Estonia Fontes Linkedin

Fontes – LinkedIn kampaania

Väljakutse Kui soovid ettevõttesse tööle head inimest, siis mida sa teed? Esimesena küsid kindlasti tuttavatelt ja vähem tuttavatelt, kas keegi teab kedagi. Vanale heale suust-suhu-turundusele…

MediaCom Estonia x Gardena

Gardena – sügiskampaania

Väljakutse Eesmärk oli tõsta sügisperioodil kahe aiatööriista müüki: kühvelreha ning muru- ja lehekogur. Kasutasime mõlema toote jaoks erinevat loovlahendust. KantarAtlase andmete põhjal kasutab 70% sihtrühmast…

Pepco – XMAS 2020

Väljakutse Pühade aeg on käes ning eks jõuluajal tuleb ikka jõuludest kirjutada. Seekordse juhtumiuuringu fookuses ongi üks märkimisväärne XMAS-kampaania. Täpsemalt, Pepco digi- ja influencerite kampaania. …

Swedbank_MediaCom_Estonia

Swedbank – Preemiapunktid

Väljakutse Swedbank pöördus kevadel meie poole ülesandega: saada võimalikult palju inimesi annetama oma preemiapunktid heategevuseks. Selle saavutamiseks oli meie jaoks esmalt tarvis välja nuputada, kuidas…

mediacom-bosch

Bosch – Aastaste Influencerite Case-Study

Väljakutse MediaComi juhtumiuuringud jätkuvad influencerite lainel. Käesoleva aasta alguses pöördus meie poole kvaliteetsete kodumasinate tootja, mobiilsuslahenduste väljatöötaja ja IoT-ga tegelev Bosch. Seekordne päring puudutas pikaajalist…

azeta.ee e-pood mediacom estonia

Azeta – e-poe promokampaania

Väljakutse Käesoleva aasta suvel võttis meiega ühendust Azeta, uus ilu- ja tervisetooteid pakkuv e-pood. Nende soov oli Eestis enda tuntust kasvatada läbi sotsiaalmeedia mõjuisikute kaudu.…

Eesti riik – sotsiaalkampaania

Väljakutse Eriolukorra ajal pöördus Riigikantselei meie poole sooviga korraldada kampaania COVID-19 viiruse leviku tõkestamiseks, mille põhisõnumiks oli: püsi kodus ja käitu kriisi ajal vastutustundlikult. Eesmärk…