Kärcher – kevadkampaania

Väljakutse Kärcher korraldas käesoleva aasta esimesel veerandil kampaania põrandapesumasinate FC3 ja FC5 müüginumbrite tõstmiseks. Eesmärk oli kaheosaline: saavutada kampaaniale meedias võimalikult lai katvus ning seeläbi…

Bosch – VitaBoost

Väljakutse Möödunud aastal pöördus Bosch meie poole ideega. Nimelt soovisid nad korraldada kampaania, et tõsta SilentMixx ja VitaBoost köögikombainide tuntust aktiivse elustiiliga trennientusiastide ja toidugurmaanide…

Eesti Pagar – Must Leib

Väljakutse Eesti Pagar otsustas korraldada kampaania kutsumaks üles kogukondasid üle Eesti osalema Musta Leiva loteriis. Peaauhinnaks loositi välja suur külakiik. Sätestasime meie kõige olulisemateks eesmärkideks…

Prisma – Konto

Väljakutse 2020. varakevadel otsustas Prisma teha meediakampaaniad kutsumaks inimesi üles Prisma Konto lojaalsusprogrammiga liituma ning innustama mitteaktiivseid Konto kliente aktiivsemalt lojaalsusprogrammi kasutama. Arvestades asjaolu, et…

#iloveyouhater

Väljakutse Sprite’i eesmärk oli noored brändist rääkima panna. Eesmärgi saavutamiseks sidus Sprite kampaania nii brändi enda kui ühiskonna jaoks olulise teemaga – kiusamine. Selleks, et…

#Cocacolawowhetked

Väljakutse Coca-Cola sihtrühma kõnetamiseks ei piisa traditsioonilisest meediakampaaniast. Otsustasime kasutada lahendust, mis võimaldab kasvatada brand love’i võimalikult autentsel ning noori kõnetaval moel. Avanes ambitsioonikas võimalus…

Rademar – Oma Parka

Väljakutse Rademari iga-aastane parkakampaania hõlmab mitmeid brände. Kui kampaaniasse kaasati erineva profiiliga influencer-modellid, pidime leidma optimaalseima lahenduse, kuidas jagada erinevaid brände ja mõjuisikuid kujutavad visuaalid…

Prisma – 24/7

Väljakutse 2018. aasta varakevadel otsustas Prisma Peremarketid avada esimese 24/7 supermarketi. Kuna Prismal on võrreldes konkureerivate jaekettidega märksa vähem kaupluseid, on ööpäevaringselt avatud kauplus suur…

Prisma – Tesco Finest

Väljakutse Kampaania eesmärk oli ambitsioonikas – lansseerida piiratud eelarve raames Prisma kauplustes Suurbritannia bränd Tesco, sealhulgas saavutada kiire ning märkimisväärne müügikasv, tõsta tarbijate teadlikkust ning…

Fanta – Raspberry

Väljakutse Kampaania eesmärk oli muuta Fanta teismeliste esimeseks valikuks puuviljamaitseliste karastusjookide hulgas. Meedia eesmärk oli panna sihtrühma proovima Fanta uut maitset ning suurendada brändiarmastust (brand…