EssenceMediacom Estonia revolutsioneerib neuroturunduse teaduse abil: kampaania märgatavuse ennustamine enne selle käivitamist.

EssenceMediacom Estonia teatab uhkusega oma revolutsioonilisest neuroturundusele tuginevast koostööst, mis muudab turundusmaastikku põhjalikult. Kasutades kaasaegse tehisintellekti (AI) jõudu, ennustab neuroturunduse lahendus täpselt igas kampaanias, pildis ja videos esinemise tulemuslikkust, kõrvaldades kõhutunde põhised oletused ja pakkudes turundajatele seninägematuid andmepõhiseid teadmisi. See hindamatu tööriist võimaldab ettevõtetel tuvastada kõige tõhusamad loomingulised elemendid enne käivitamist, tagades maksimaalse investeeringutasuvuse ja saavutades enneolematut edu. 

Neuroturunduse tehnoloogia põhineb neljal olulisel neuroteaduse aspektil: tähelepanu, emotsioonid, kognitsioon ja mälu. Analüüsides ja optimeerides loomingulisi elemente nende neuroloogiliste põhiprintsiipide põhjal, suudavad turundajad vabastada oma kampaaniate tegeliku potentsiaali.

Neuroturunduse olulised eelised:

  • Tõhustatud bränditeadlikkus: Kasutades andmepõhiseid teadmisi oma turundusmaterjalide peenhäälestamiseks, võib täheldada kuni 20% märgatavat kasvu bränditeadlikkuses.
  • Kulude tõhusus ja kõrgem investeeringutasuvus (ROI): aitame ettevõtetel kõrvaldada õnnestumisele või ebaõnnestumisele rajanevad turundusstrateegiad, vähendades samal ajal kulusid ja saavutades suuremat efektiivsust, tagades maksimaalse mõju iga turunduse loomeproduktsiooniks kulutatud euro eest.
  • Optimeeritud sisemised protsessid: Kasutades üle 100 miljardi ajuvastuse andmepunkti ja üle 120 000 inimese ulatuva andmebaasi, lihtsustavad platvormi 10 miljonit mudelit turundusprotsesse, muutes need tõhusamaks ja paindlikumaks.

Neuroturundus kujutab endast murrangulist arenguhüpet turundusvaldkonnas,” ütles Olga Peresild, EssenceMediacom Estonia tegevjuht. “Andmepõhiste ennustuste kasutamine võimaldab turundajatel kindlalt juhtida oma brände edasi, saavutades konkurentsieelise dünaamilisel turul.”