Kampaania

B2B Meta Lead Generation kampaania

Klient

Circle K

Aasta

2023

Projektijuht: Teele Hein 

Digiturunduse spetsialist: Heleen Sutt 

E-kaubanduse ning data ja tehnoloogia spetsialist: Maksym Demchenko 

Loovagentuuri projektijuht: Mairi Talving (Agentuur La Ecwador)

Circle K B2B Meta Lead Generation kampaania

Kampaania kirjeldus

Circle K põhitegevuseks on mootorikütuse ning toidu- ja esmatarbekaupade ning teenuste jaemüük. Circle K on Eesti suurima turuosaga mootorikütuste jaemüüja ning suurim automaatpesulate kett Eestis. Praeguseks on enam kui 10 000 Eesti ettevõtet valinud oma kütuse partneriks Circle K. Käesoleva aasta üks põhifookustest on ärikliendi kõnetamine ning kliendibaasi suurendamine. Antud kategoorias on konkurents äärmiselt tihe ning kõik ettevõtted tegutsevad lojaalsete klientide saamise nimel, kellest ärikliendid on ühed atraktiivseimad suuremate tarbitavate koguste ning sageduse poolest. Kliendid on mõjutatavad ka muudatustest majanduses, mis tähendab, et nende tundlikkuse tase on kõrge ja teenuste/toodete kasutamise otsuseid tehakse kaalutletumalt.

Peamine eesmärk oli tutvustada Circle K ärikliendi teenust ning Pro äppi – selle võimalusi, eeliseid ja tugevusi ning jõuda sealjuures spetsiifilise sihtrühmani. Kampaania tulemusena oodati uusi ärikliendi päringuid. Peamiseks sihtrühmaks olid ettevõtted autopargi suurusega vähemalt 1-4 masinat ja nende ettevõtete juhid ning otsustajad. Eesmärgini jõudmiseks oli vaja saavutada sihtrühma hulgas nähtavust ja teadlikkust ning koguda reaalseid kontakte.

Numbrilised eesmärgid:

  • Kindel arv uut kontakti nädalas
  • Kindel kvaliteetsete kontaktide osakaal
  • Turu keskmisest soodsam CPA

Tulenevalt sihtrühma meediatarbimise uuringust, oli kampaania jaoks parim lahendus nii relevantsuse kui ka aktiveerimise vaatenurgast Meta Lead Generation formaadi kasutamine. Formaat koos karussell-reklaamlahendusega võimaldas tutvustada nii teenuse väärtuseid ja võimalusi kui ka koguda potentsiaalsete klientide kontakte ilma neid uuele maandumislehele saatmata. Karusselli formaat andis lisaks võimaluse ühe reklaamiga kõnetada erinevate vajadustega ärikliente, tuues fookusesse võimalikud probleemkohad, mida Circle K äriklienditeenus koos äpiga lahendavad.

Kasutatud lahendus võimaldas koguda kvaliteetseid kontakte otse reklaamkanalis, mis muutis kasutaja jaoks päringu vormistamise lihtsamaks, sest osad vormi väljad täideti kanali infoga automaatselt ning kliendi vaevaks oli vaid kontrollida oma andmed üle, klikkida “Submit” ning oodata Circle K poolset, nende ettevõttele sobivat, pakkumist.

Selleks, et jõuda relevantse sihtrühmani kasutasime lisaks demograafilisele (vanuseline ja keelekasutus) ka detailset huvide ja käitumuslike harjumuste alusel sihtimist. Suunates reklaami kasutajatale, kes huvituvad B2B teenustest, kes on teatud ajaperioodi jooksul ettevõtlusega alustanud, kelle ametinimetus on näiteks ettevõtte- või administratiivjuht või ka kasutajad, kes kuuluvad ettevõttes otsustajate kategooriasse. Aktiveerisime kampaania laiema parameetrite valikuga ning peale esimest nädalat välistasime üldisemad karakteristikud, et et sõnum jõuaks kõige relevantsema sihtrühmani.

Tulemus

Meta Lead Form tõi kolmenädalase perioodi jooksul kokku 90% rohkem päringuvormi täitmisi kui oli eesmärgistatud. Kogutud vormi täitmistest 70% olid kvaliteetsed kontaktid ning nendest 31,6% on juba ärikliendiks vormistatud. Kvaliteetsete kontaktide osakaalu eesmärgi täitsime 3,5 kordselt ning CPA oli 86% planeeritust soodsam. Nädalate lõikes saavutasime kontaktide kogumise arvu lõikes stabiilseid tulemusi. Kontaktid ei kordunud ning sagedus püsis optimaalsel tasemel.

Kampaania saavutas ka suurepärased äritulemused.  

Sarnaste kampaaniate põhiselt suutsime aga saavutada:

  • keskmisest klikimäärast 3 korda kõrgem keskmine klikimäär
  • enim Landing Page View’sid
  • planeeritust soodsaim Cost per Lead hind
  • enim reaalseid ärikliendi kontakte

Valitud reklaamiformaat ning lahendus kindlustasid kliendi äriliste eesmärkide saavutamise ning kasvatasid kampaania tulemusi võrreldes varasemate sarnaste kampaaniatega.

Meeskond