MediaCom sai 23-aastaseks!
MediaCom sai 23-aastaseks! Pealtnäha tavaline number on tegelikult üsna eriline. Michael Jordan kandis oma hiilgeajal särki numbriga 23. Lisaks on 23 madalaim järjestikuste numbritega algarv.…
MediaCom sai 23-aastaseks! Pealtnäha tavaline number on tegelikult üsna eriline. Michael Jordan kandis oma hiilgeajal särki numbriga 23. Lisaks on 23 madalaim järjestikuste numbritega algarv.…
Eesti riik on käivitanud koroonaviiruse leviku takistamiseks sotsiaalkampaania “Lähed välja – levitad viirust. Püsi kodus!“, millega kutsutakse inimesi ennetama koroonaviiruse tahtmatut levitamist. Kampaania loovlahendus on…
Hoiame end MediaComis igapäevaselt kursis sündmustega, mis toimuvad koroonaviiruse tõttu ümber maailma. Meediaagentuurina hoiame aga eriti teravalt silma peal kõigel, mis toimub meediamaastikul ja erinevates…
Hoiame end MediaComis igapäevaselt kursis sündmustega, mis toimuvad koroonaviiruse tõttu ümber maailma. Meediaagentuurina hoiame aga eriti teravalt silma peal kõigel, mis toimub meediamaastikul ja erinevates…
Septembri keskel toimus Kiievis iga-aastane Google’i CEE Agency Summit, kus kohtusid regiooni juhtivate performance- ja digiagentuuride tiimijuhid ja eksperdid, kes jagasid omavahel uusi strateegiaid, teadmisi…
Juhtkiri Kõikide brändide soov on saavutada kasvu, ometi tundub, et selle saavutamine on varasemast keerulisem. Maailmamajandus on seiskumas ning paljude arengumaade kasv on aastakümnete madalaim,…
Pidevalt muutuv ja keeruline digitaalne maailm paneb reklaamijaid meediaplaneerimisest ja -ostust teise nurga alt mõtlema. Nick Lawson, MediaCom’i EMEA ja Global’i kliendikogemuse juht, selgitab, kuidas…
Selleks, et ka tulevikus tarbijatega kontakti luua, peavad B2C turundajad seadma fookuse tuntuse kasvatamiselt kogu tarbijakogemusele. B2B segmendis pole kahjuks olukord sugugi nii lihtne. Tom…