Uudised

Liivika Lapp

MediaCom 25: Liivika Lapp

Meil on hea meel, et pikkade aastate jooksul on MediaComis töötanud niiiii palju ägedaid inimesi! Täna jagab oma meenutusi MediaComi aegadest endine kolleeg, praegune Baltika…

MediaCom 25: Olga Peresild

Meie tegevjuht Olga Peresild on ettevõttes tegutsenud juba 17 aastat, mis on MediaComi elueast kõigest 7 aastat vähem. See teeb Olgast ametlikult tööveterani! Üllatuslikul kombel…

MediaCom Estonia

Google Analytics spikker nutikaks tegutsemiseks

MediaComi meeskond osales järjekordsel Õpi koos Googlega veebikoolitusel, kus sel korral oli fookus Google Analytics keskkonna paremaks tundma õppimiseks. Praktilisi soovitusi ja juhendeid andis digiagentuuri ePPC…

Digiturunduse strateegia koostamise baastõed

Autor: Mai Sillamäe, MediaComi digitaalmeedia spetsialist MediaComi digitaalmeediatiim võttis osa koolitussarjast Õpi koos Googlega, mille fookus oli sel korral digiturunduse strateegia koostamisel. Huvitavast teemast ja digistrateegia…

MediaCom saab 24-aastaseks!

Sel nädalal liigub MediaCom sammukese võrra lähemale veerandsajandale sünniaastapäevale. Et saaksime oma sünnipäevalast käesoleval nädalal kõige tähtsamana tundma panna, uurisime oma kollektiivilt, miks neile meeldib…

Google SEM otsingureklaamid MediaCom Estonia

Otsingumootoriturundus Google Adsis

Autor: Eliise Kõva, MediaComi senior digitaalmeedia spetsialist MediaComi digitaalmeediatiim osales järjekordsel Õpi koos Googlega veebikoolitusel, kus sel korral oli teemaks Google Ads otsingumootoriturundus. Koolitusel oli…

Kuidas turundada venekeelsele sihtrühmale? MediaCom Estonia

Kuidas efektiivselt turundada venekeelsele sihtrühmale?

Autorid: Arina Sycheva, Eliise Kõva – digitaalmeedia osakond Tundub, et viimasel ajal on eriti aktuaalseks sihtrühmaks muutunud vene keelt emakeelena kõnelev Eesti elanik. Toimunud on…